Marcin Ciącio jest wspólnikiem w IQ Sport Advisory Group. |
Od 2000 roku związany z branżą FMCG, zdobywał doświadczenie korporacyjne m.in. w zakresie zarządzania sieciami sprzedaży, planowania biznesowego i budowania strategii marketingowych. Ekspert z zakresu budowania zespołów, odpowiadał za procesy zarządzania personelem w 55 oddziałach BHV SA w Polsce.
Od 2010 roku doświadczenie korporacyjne wykorzystuje w branży sportowej – zaczynając od przejęcia departamentu sprzedaży klubu Ekstraklasy. Odpowiedzialny za tworzenie i przygotowywanie ofert sponsoringowych, strategii ticketingowych i współpracę z kluczowymi parterami biznesowymi.
W 2012 roku wspólnie z Jarosławem Bieniukiem i Rafałem Dylewskim powołał IQ Sport Advisory Group, w której odpowiada za komercyjne kontrakty zawodników i CSR. Aktywnie zaangażowany w projekty technologiczne spółki m.in. eFan24.com (The Ultimate Place For Ultimate Fans) pierwsza platforma dla fanów wykorzystująca beacony w trakcie eventów. Autor projektów charytatywnych m.in. Biznesowa Liga Pomocy – meczu, który łączy gwiazdy Ekstraklasy i przedsiębiorców w szlachetnym celu. Fan innowacji, które wykorzystując technologie ułatwiają życie: DropByBox, rozwiązanie „click and collect” z obszaru e-commerce dla sieci FMCG.
Wiedzę z zarządzania sportowego zdobywał na Fan Experience Forum (London), Soccerex Global Convention (Manchester), Steilpass Innovation Workshop (Stuttgart), Leaders in Sport Business (New York), Stadium Business Summit (Barcelona).