III. BKMS odbył się

24 - 25 listopada 2015 r.

na Stadionie Energa Gdańsk

PRELEGENCI

Zmień język

       

Dr Michał Machnikowski jest ekspertem w zakresie badań marketingowych i badań opinii w Pentagon Research.

 

Doktor nauk społecznych, od dwóch lat współpracujący z Pentagon Research jako ekspert w zakresie badań marketingowych i badań opinii. Specjalizuje się w badaniach z zakresu marketingu sportowego, mediów sportowych i zjawisk kulturowych związanych ze sportem w Polsce.

Pasjonuje się futbolem i filozofią krytyczną.

Pentagon Research jest specjalistyczną firmą badającą efektywność sponsoringu sportowego i wydarzeń kulturalnych, świadczy także usługi doradcze w obszarze sponsoringu i marketingu sportowego. Jest partnerem technologicznym Nielsen Media Research.

Nasi klienci to między innymi: Grupa LOTOS, Kompania Piwowarska, Polska Grupa Energetyczna, Polkomtel, Enea, PKN Orlen, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo.