Adam Pawlukiewicz jest project managerem w Pentagon Research. |
Na przestrzeni ostatniego roku pracował przy trzech mistrzostwach świata, w tym na stadionie Maracana podczas Mundialu 2014 w Rio de Janeiro. Wcześniej zdobywał doświadczenia podczas FIFA Pucharu Konfederacji 2013 (również w Brazylii), a także w drużynie baseballowej Oakland Athletics oraz sieci hoteli Hilton Worldwide w Stanach Zjednoczonych.
Jako Project Manager w Pentagon Research odpowiada za dział nowych mediów oraz analizy efektywności sponsoringu sportowego. Wyniki opracowywanych przez niego badań wykorzystują m.in. UEFA, niemiecka Bundesliga piłkarska, IAAF, Rzeczpospolita, Newsweek, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Przegląd Sportowy, Wprost, Polsat, Press, Sport.pl, TVN24, TVP, Forbes, Polskie Radio.
Pentagon Research jest specjalistyczną firmą badającą efektywność sponsoringu sportowego i wydarzeń kulturalnych, świadczy także usługi doradcze w obszarze sponsoringu i marketingu sportowego. Jest partnerem technologicznym Nielsen Media Research.
Nasi klienci to między innymi: Grupa LOTOS, Kompania Piwowarska, Polska Grupa Energetyczna, Polkomtel, Enea, PKN Orlen, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo.