Anna Maria Janocha - Od blisko pięciu lat związana z branżą marketingową i public relations. |
Wspierała proces kreacji i realizację strategii komunikacji public relations dla takich Klientów, jak: Saxo Bank Polska, Roche Polska, PUMA Polska. Jest współautorką szeregu strategii public relations w obszarze sportu, wśród nich m.in. startu zespołu ENERGA Sailing/Polish Ocean Racing w regatach Transat Jaques Vabre, najbardziej prestiżowego turnieju golfowego dla juniorów – Faldo Series Poland Championship czy najważniejszego turnieju golfowego w Polsce – Deutsche Bank Polish Masters. Oprócz PR’u sportowego, specjalizuje się w projektach z zakresu corporate PR, expert positioning, personal PR i internal communication.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w działach strategii sieciowych agencji PR oraz realizując działania marketingowe dla produktów i usług z sektora marek premium. Posiada praktykę w obszarze prawa sportowego, zamówień publicznych dla branży marketingowej i title insurance law dla sektora nieruchomości. Przez ponad pięć lat związana z branżą medialną i rozrywkową. Prowadzi treningi medialne, przygotowując sportowców i ekspertów do wystąpień publicznych, efektywnie zwiększając ich potencjał medialny.
Ukończyła wydział prawa w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego na specjalizacji prawo cywilne i gospodarczo-handlowe w katedrze prawa międzynarodowego publicznego, pod patronatem naukowym prof. dr hab. Mariusza Muszyńskiego – obecnie członka Trybunału Stanu