III. BKMS odbył się

24 - 25 listopada 2015 r.

na Stadionie Energa Gdańsk

MISJA

Zmień język

MISJA

Dlaczego warto?

Bałtycki Kongres Marketingu Sportowego to najbardziej prestiżowa oraz rozbudowana pod względem medialnym impreza branży sportowej w Regionie Morza Bałtyckiego. Uczestnictwo w Kongresie to niepowtarzalna okazja na prezentacje swoich produktów czy też usług szerokiemu gronu potencjalnych klientów.

Bałtycki Kongres Marketingu Sportowego łączy swoich partnerów nie tylko za pomocą wspólnej platformy wymiany wiedzy oraz dostępu do nowych kanałów sprzedaży, lecz także daje możliwość kreowania wizerunku oraz tworzenia opinii za pomocą naszych własnych mediów, mających charakter liderów opinii oraz kreatorów, a także komentatorów trendów. 

Korzyści uczestników: 

Zwiększenie zysków oraz obniżenie kosztów – żadna impreza nie oferuje dotarcia do tak wielkiej grupy odbiorców oraz potencjalnych klientów co Bałtycki Kongres Marketingu Sportowego. Dzięki nam zwiększysz sprzedaż swoich produktów oraz usług, a także uzyskasz dostęp do zawarcia cennych kontaktów biznesowych z twojego regionu. 

Kreacja wizerunku oraz poszerzenie świadomości marki – Bałtycki Kongres Marketingu Sportowego to możliwość realnego zaistnienia w branży sportowej, co daje uczestnikowi prezentacja swoich planów oraz dotychczasowych osiągnięć szerokiej gamie klientów z Regionu Morza Bałtyckiego. 

Poznanie środowiska biznesowego oraz politycznego – Bałtycki Kongres Marketingu Sportowego odwiedzany jest przez najbardziej wpływowe oraz najciekawsze osoby z zakresu administracji publicznej, mediów oraz biznesu. Nasi prelegenci to światowej sławy eksperci, których wiedza, doświadczenie i kontakty stanowią cenny element w planowaniu własnych przedsięwzięć oraz zdobywaniu partnerów. 

Dostęp do wiedzy na temat istniejących w branży trendów – dowiedz się, czym obecnie zajmują się inni uczestnicy życia biznesowego, politycznego oraz medialnego. Jakie są ich plany i strategie, w jaki sposób osiągnęli sukces w swojej branży, czego możesz się od nich nauczyć, jakie elementy ich praktyki mogą być użyteczne w twojej własnej działalności.