III. BKMS odbył się

24 - 25 listopada 2015 r.

na Stadionie Energa Gdańsk

WSPIERAJĄCY

Zmień język

PENTAGON RESEARCH

Pentagon Research jest specjalistyczną firmą badającą efektywność sponsoringu sportowego i wydarzeń kulturalnych, świadczy także usługi doradcze w obszarze sponsoringu i marketingu sportowego. Jest partnerem technologicznym Nielsen Media Research.

Zespół analityków nieprzerwanie od 1999 bada polski rynek sponsoringu. Wykorzystując badania efektywności przekazu TV, badania jakościowe oraz ilościowe opracowywane są optymalne procedury podejmowania decyzji związanych ze sponsoringiem.

Metody badawcze, które są stosowane i wciąż rozwijane, powstały w oparciu o doświadczenia firm badawczych (IFM Sports, Sport Marketing Surveys – obie obecnie Repucom), z którymi Pentagon Research współpracuje, ale przede wszystkim o znajomość rynku polskiego. Obsługa największych polskich sponsorów, a także cyklicznych wydarzeń medialnych jak Tour de Pologne, Rajd Polski, T-Mobile Nowe Horyzonty, Plus Camerimage i wielu innych, pozwoliła wypracować metodę badawczą, która w obiektywny i możliwy do sprawdzenia sposób weryfikuje, czy aktywność sponsorów była efektywna. 

Nasi klienci to między innymi:
Niemiecka Bundesliga piłkarska, Grupa LOTOS, Kompania Piwowarska, Polska Grupą Energetyczna, Tauron Polska Energia, Polkomtel, PGNiG, Enea, Nikon, PKN Orlen, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo.