DNI MARKETINGU SPORTOWEGO
Dni Marketingu Sportowego są cyklicznym, corocznym, międzynarodowym wydarzeniem, które ma postać dwudniowej konferencji. Podczas eventu przedstawiane są wzorcowe, a zarazem innowacyjne rozwiązania w obszarze marketingu sportowego, wykorzystywane z powodzeniem w kraju, jak i za granicą.
XIII Dni Marketingu Sportowego odbyły się 12-13 marca 2015 roku w Centrum Olimpijskim w Warszawie.
Od ponad 13 lat Dni Marketingu Sportowego są w centrum tego, co istotne dla polskiego sportu. Są spotkaniem środowiska, które napędza i nakręca dynamika rywalizacji sportowej i emocji z nią związanych. Prezentując innowacyjne rozwiązania, staramy się kreować charakter marketingu sportowego i wyznaczać kierunek rozwoju tej branży w Polsce.
Dni Marketingu Sportowego to możliwość dotarcia w dwa dni do wielu podmiotów działających w branży biznesu sportowego.
To szansa zdobycia wiedzy i umiejętności, które pozwolą wykorzystać istniejący potencjał i być zawsze krok przed konkurencją.
Jednym z największych atutów XIII edycji DMS była ulepszona formuła networkingowa, w ramach której uczestnicy mogli skorzystać z Platformy Networkingowej, wziąć udział w Business Speed Dating oraz Live Pitch. Wymiana kontaktów między potencjalnymi partnerami, to jedno z naszych kluczowych założeń podczas tej edycji.
Więcej informacji na www.dms.sportwin.pl