III. BKMS odbył się

24 - 25 listopada 2015 r.

na Stadionie Energa Gdańsk

WSPIERAJĄCY

Zmień język

DNI MARKETINGU SPORTOWEGO




Dni Marketingu Sportowego są cyklicznym, corocznym, międzynarodowym wydarzeniem, które ma postać dwudniowej konferencji. Podczas eventu przedstawiane są wzorcowe, a zarazem innowacyjne rozwiązania w obszarze marketingu sportowego, wykorzystywane z powodzeniem w kraju, jak i za granicą.

XIII Dni Marketingu Sportowego odbyły się 12-13 marca 2015 roku w Centrum Olimpijskim w Warszawie.

Od ponad 13 lat Dni Marketingu Sportowego są w centrum tego, co istotne dla polskiego sportu. Są spotkaniem środowiska, które napędza i nakręca dynamika rywalizacji sportowej i emocji z nią związanych. Prezentując innowacyjne rozwiązania, staramy się kreować charakter marketingu sportowego i wyznaczać kierunek rozwoju tej branży w Polsce.

Dni Marketingu Sportowego to możliwość dotarcia w dwa dni do wielu podmiotów działających w branży biznesu sportowego.

To szansa zdobycia wiedzy i umiejętności, które pozwolą wykorzystać istniejący potencjał i być zawsze krok przed konkurencją.

Jednym z największych atutów XIII edycji DMS była ulepszona formuła networkingowa, w ramach której uczestnicy mogli skorzystać z Platformy Networkingowej, wziąć udział w Business Speed Dating oraz Live Pitch. Wymiana kontaktów między potencjalnymi partnerami, to jedno z naszych kluczowych założeń podczas tej edycji.

Więcej informacji na www.dms.sportwin.pl