III. BKMS odbył się

24 - 25 listopada 2015 r.

na Stadionie Energa Gdańsk

PRELEGENCI

Zmień język

        Risto Rasku jest Starszym Wykładowcą w JAMK University of Applied Sciences w Finlandii.


Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie strategicznego planowania i zarządzania spółką, opracowywania strategii marketingowych i komunikacyjnych, analizowania finansów korporacji oraz międzynarodowych transakcji finansowych. 

Wykładowca marketingu w Szkole Biznesu Uniwersytetu Nauk Stosowanych (JAMK) w Jyväskylä oraz marketingu i zarządzania sportem na Uniwersytecie Nauk Stosowanych w Haaga-Helia w Helsinkach. Posiada także podyplomowy certyfikat Statusu Edukacji Kwalifikowanego Nauczyciela.

W JAMK jest koordynatorem programu zarządzania sportem, specjalistycznego programu marketingu sportowego oraz programów realizowanych wspólnie z Uniwersytetem Nauk Stosowanych w Haaga-Helia w Vierumäki w Finlandii. Odpowiada również za realizację krajowych i międzynarodowych projektów badawczych łączących badania i praktykę w biznesie w ramach koncepcji Sport Business School Finland.

Jako dziennikarz i producent YLE National Broadcasting Company przygotowywał i prowadził trzy różne programy muzyczne oraz był członkiem zespołu tworzącego przyszłe koncepcje programów, kanałów i produkcji. Tworzył pierwsze programy internetowe kanału radiowego YLE/Radio Keski-Suomi.

Będąc Dyrektorem Zarządzającym w UpMedia zajmował się strategicznym planowaniem, marketingiem, komunikacją, jak również zarządzaniem budżetem i personelem. Prowadził negocjacje z innymi właścicielami kanałów oraz sieci medialnych.