Łukasz Grzejek pełni funkcję Szefa Agora Internet Artist. |
W ramach grupy Agora S.A. zarządza siecią partnerską YouTube - Epic Makers. Jest to największa tego typu organizacja w Polsce grupująca ponad 430 kanałów i generująca zasięg ponad 175 milionów wyświetleń miesięcznie.
Wcześniej od czerwca 2012 pracował na stanowisku Digital & New Business Development Managera w Universal Music Polska gdzie był odpowiedzialny za biznesowy rozwój istniejących cyfrowych serwisów muzycznych, korzystających z katalogu UMG jak i tworzenie nowych partnerstw w tym obszarze (m.in. Spotify, Wimp). Poszerzył również kompetencje New Business'owe w strukturze spółki.
Od stycznia 2013 roku odpowiedzialny był dodatkowo za realizację budżetu digitalowego portfolio tej firmy, gdzie raportował bezpośrednio do Zarządu spółki. Wcześniej w ramach spółki Connectmedica odpowiadał za rozwój i wdrażanie projektów komunikacyjnych dla branży medycznej i farmaceutycznej.