Grzegorz Ćwiklik"HIPODROM SOPOT - SPORT BIZNES NATURA" |
PREZENTACJE I DZIEŃ
Zmień język
PREZENTACJE I DZIEŃ
Tomasz Kowalski"TWORZYMY POZYTYWNE EMOCJE - PGE ARENA GDAŃSK" |
Arkadiusz Lewandowski"SPR WISŁA PŁOCK … ŁĄCZY LUDZI" |
Tomasz Matjaszczuk"NARODOWE CENTRUM SPORTÓW MOTOROWYCH I REKREACJI W GDAŃSKU" |
Joanna Małaczyńska-Rentfleisz"INNOWACYJNE METODY WSPARCIA W CHOROBACH CYWILIZACYJNYCH" |
Krzysztof Martyniak"PERSWAZJA JAKO STRATEGIA - ZARZĄDZANIA FAKTEM" |
Leszek Paszkowski"FINANSOWANIE DZIAŁAŃ NA RZECZ AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ POPRZEZ WSPÓŁPRACĘ MIĘDZYNARODOWĄ" |
Risto Rasku"FINNISH FANS IN FIVB VOLLEYBALL WORLD CHAMPIONSHIPS, POLAND" |
Risto Rasku"BUSINSS INTELLIGENCE APPLIED IN SPORT EVENT, CASE WRC NESTE OIL RALLY FINLAND" |
Piotr Robert Raczkowski"MARKETING W SPORTACH HALOWYCH" |
Jørgen Sloth i Claus Larsen"WHY PARTICIPATE IN THE PROJECTSPORT AS A COMMON PATH FOR TOLERANCE AND RESPECT" |
Bartosz Skwiercz"WSPÓŁCZESNY SPONSORING. JAK POZYSKAĆ I UTRZYMAĆ SPONSORA W SPORCIE?" |
Robert Smagoń"CROSS COUNTRY DLA KOWALSKIEGO" |
Jowita Twardowska"MARKETING SPORTÓW MOTOROWYCH" |
Kazimierz Waluch"PROJEKT – OD POMYSŁU DO REALIZACJI" |
Marcin Wenzel"DNI MARKETINGU SPORTOWEGO" |