II. EDYCJA (2014)
Druga edycja BKMS odbyła się 9 - 10 października 2014 r. na PGE Arena Gdańsk.
Sektor finansowy nie od dziś chętnie sprzymierza się ze sportem upatrując w tym pozytywnego wpływu na swój wizerunek i biznes. Ten trend, na świecie widoczny od lat, w Polsce dopiero się rozpoczyna i na pewno będzie się rozwijał. Podczas II. edycji BKMS tematem przewodnim dwóch debat plenarnych była odpowiedź na pytanie Co, prócz wizerunku, jest ważne dla tak poważnych instytucji jak bank lub towarzystwo ubezpieczeniowe, kiedy decydują się na finansowanie sportu?
Poruszane podczas kongresu tematy były związane z marketingiem sportów motorowych, halowych oraz plażowych. Uczestnicy prelekcji i paneli dyskusyjnych dowiedzieli się, jak efektywnie zarządzać klubem sportowym, by przyciągać sponsorów. Na przykładzie rugby dowiedzieli się, na czym budować markę sportów zespołowych, co ważne jest dla sponsorów sportu i jak przegonić konkurencję w wyścigu po pieniądze sponsorów.
Uczestnicy wydarzenia mogli spotkać i poradzić się ekspertów z różnych dziedzin, prezentowali swój klub lub firmę i usługi w kilka minut, a wieczorem zrelaksować się podczas bankietu w Fun Arena.
Jak w ubiegłym roku, mistrzem ceremonii był Robert Korzeniowski. Wśród prelegentów i moderatorów znaleźli się m.in. Kajetan Kajetanowicz, Roman Paszke, Dominika Kulczyk oraz przedstawiciele świata finansów – prezesi i szefowie największych w Polsce banków i firm ubezpieczeniowych.