III. BKMS odbył się

24 - 25 listopada 2015 r.

na Stadionie Energa Gdańsk

I DZIEŃ

Zmień język

        Grzegorz Kita - Prezes i właściciel Sport Management Polska (SMP)

 

Znakomity specjalista i autorytet z zakresu marketingu i konsultingu sportowego. Prekursor i pionier rozwoju tego rynku w Polsce.  Najczęściej cytowany w mediach ekspert z zakresu marketingu sportowego w Polsce.

W swojej karierze zrealizował ponad 150 projektów marketingu sportowego. Zasłynął m.in. przygotowaniem strategii i wypromowaniem polskiego pływania w latach 2005-2008 oraz wielkimi transakcjami futbolowymi (ITI – Legia Warszawa, Allianz – Górnik Zabrze). Realizował także szereg projektów doradczych. Pracował m.in. dla Allianz, Bioton, STS, Telefonia Dialog, McDonald’s, Energa, BASF, Campus, Michelin, Coca Cola, Tauron, CH Manufaktura, PKE i wielu innych. Jako wyłączny przedstawiciel reprezentował narodowe reprezentacje Polski w pływaniu, lekkiej atletyce, kajakarstwie czy taekwondo. Współorganizował także Ekspedycję Campus Syberia Mongolia i współpracował przy rajdzie pustynnym RMF Morocco Chalenge. Obecnie realizuje projekt T-Mobile Ekstraklasa dla T-Mobile.

Przed założeniem SMP Grzegorz Kita pracował w latach 2003-2004 jako Dyrektor Generalny klubu piłkarskiego Legia Warszawa a później Wiceprezes Zarządu Polonii Warszawa. Jako Dyrektor Generalny Legii Warszawa był architektem przemian własnościowych w tym klubie uwieńczonych transakcją z koncernem ITI. W latach 2000-2002 był głównym strategiem koncernu przemysłowo-budowlanego Mostostal-Export S.A. W ramach swoich obowiązków odpowiadał za politykę strategiczną koncernu, nadzór korporacyjny nad spółkami zależnymi oraz relacje inwestorskie. Koncern Mostostal – Export w ówczesnym czasie składał się z ponad 30 spółek zależnych a skonsolidowane przychody roczne przekraczały wartość 1,3 miliarda złotych. W latach 1993-1999 był zawodowym inwestorem giełdowym.